MathJax

Κυριακή 19 Απριλίου 2015

άχρηστες υπερδυνάμεις #11

Χαρίκλεια Ν. (Δεν λέει) Κουρεύει χωρίς να υπάρχει η περίοδος μετά το κούρεμα που αυτός που κουρεύεται θεωρεί ότι τα μαλλιά του είναι χάλια.

Ποδολάγνοια: Χαρίκλεια καλησπέρα και καλωσήρθες στην μεγάλη μας παρέα.
Χαρίκλεια: Σιγά καλέ, δίπλα μένουμε.

Π: Στο σημείο αυτό θα ήθελα να ανακοινώσω πως από όλους τους άχρηστους υπερήρωες που έχει φιλοξενήσει η στήλη η Χαρίκλεια είναι η μόνη την οποία έχω προσωπικά δοκιμάσει.

Χ: Α ναι; Δεν θυμάμαι. Ίσως ήμουν πολύ μεθυσμένη.

Π: Εννοώ ότι με κούρεψες και δεν είχα αυτή την αμήχανη αίσθηση μετά.

Χ: Α ναι καλέ, σε έχω κουρέψει ούτε κι εγώ θυμάμαι πόσες φορές.

Π: Αλλά ακόμη να μου κάτσεις.

Χ: Βρες με μια μέρα μεθυσμένη.

Π: Κάθε φορά που τα μαγικά σου χέρια με λούζουν με το φτηνιάρικο σαμπουάν που προσπαθείς να προωθήσεις στο κομμωτήριο αναρωτιέμαι πως δεν έχεις κάποια κοπέλα να κάνει αυτά τα χαμαλίκια.

Χ: Ο λόγος είναι πολύ απλός και είναι ο εξής: αν δεν κάνω όλη την ιεροτελεστία μόνη μου τότε δεν πιάνει η προώθηση του προϊόντος. Επίσης δεν πιάνει και η ικανότητά μου. Επίσης οι περισσότερες είναι αλεργικές στο σαμπουάν.

Π: Επίσης δεν τις κολλάς ένσημα.

Χ: Και τι σου κόφτει εσένα ρε; Το ΣΔΟΕ είσαι;

Π: Τέλος πάντων, μην αρπάζεσαι. Μίλα μας λίγο γι' αυτήν την τόσο ξεχωριστή ικανότητά σου.

Χ: Τι να σου πω, όπως τα ξέρεις. Είμαι άσχετη στο κούρεμα αλλά όποιον κουρέψω μετά δεν αισθάνεται περίεργα.

Π: Έχεις κάνει κάποια μαθήματα κομμωτικής;

Χ: Όχι.

Π: Σκέφτεσαι να κάνεις;

Χ: Όχι.

Π: Ε τότε τι σκατά κομμώτρια είσαι;

Χ: Έχεις κάνει μαθήματα δημοσιογραφίας;

Π: Όχι.

Χ: Σκέφτεσαι να κάνεις;

Π: Όχι.

Χ: Ε τότε τι σκατά συνεντεύξεις παίρνεις;

Π: Όπως ακριβώς το λες, σκατά συνεντεύξεις! Που έχει μαλλιάσει η γλώσσα μου να λέω στον κάθε ανώμαλο τι φοβερή υπερδύναμη έχει! Μέχρι και τσίχλα φοβάμαι να μασήσω μη μπλεχτεί στα μαλλιά και δεν βγαίνει με τίποτα μετά.

Χ: Γιατί ρε μουρτζούφλη, εκείνη η τύπισσα με τις πορδές ήταν γαμάτη.

Π: Άλλη κι εκείνη, τι μου τη θύμισες; Κι αυτή μου έριξε χυλοπιτάρα. Αλλά δε φταίει κανένας άλλος, εγώ μόνο. Εγώ και η καλή μου η καρδιά. Γαμώ την καλοσύνη μου.

Χ: Προσπαθείς να με ρίξεις με την κλάψα;

Π: Ναι.

Χ: Δεν πετυχαίνει.

Π: Καλά. Συνήθως κάπου εδώ είναι το σημείο που ρωτάω το πως εκμεταλλεύεσαι την υπερδύναμή σου για το καλό της ανθρωπότητας αλλά εσένα θα σε ρωτήσω τι νούμερο μπάλα σε βολεύει όταν πας για μπόουλινγκ.

Χ: 9.

Π: ΟΚ. Θέλεις να πεις κάτι άλλο πριν κλείσουμε;

Χ: Θέλω να δώσω τα χαιρετίσματά μου σε όσους μας διαβάζουν από την ιδιαίτερη πατρίδα μου την Προσοτσάνη Δράμας. Επίσης πολλά φιλιά στον Κώστα Χαριτοδιπλωμένο που ξέρω ότι είστε παρεάκι.

Π: Δεν σου υπόσχομαι τίποτα αλλά θα προσπαθήσω να του τα δώσω. Είναι ψηλό αγόρι και δεν τον φτάνω. Μεταξύ μας όμως είναι και λίγο μονόχνωτος και μανιαμούνιας. Προτιμάει να ακούει Δάκη και δίσκους με την αφεντιά του παρά να βγει για ένα ποτό να ξεσκάσει που έχουμε να τα πούμε καιρό. Δεν μου δίνει καμιά σημασία και κάθε φορά εγώ κάνω το πρώτο βήμα για να βρεθούμε και-- Επ, καλώς τον Κώστα! Την καλή σου την κουβέντα είχαμε τώρα δα!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

για συνδέστε, για συνδέστε...