MathJax

Σάββατο 20 Απριλίου 2013

άχρηστες υπερδυνάμεις #6

Μάρκος Μ, (45), Το κάτουρό του δεν κάνει θόρυβο όταν πέφτει στη λεκάνη.

Π: Καλώς τον Μάρκο, τι κάνεις;

Μ: Καλά μωρέ, εσύ;

Π: Καλά κι εγώ δόξα τω Βίσνου. Τελικά σε κατάφερα ε;

Μ: Ε τι να κάνουμε. Μπούρου-μπούρου μες τα αυτιά μου συνέχεια ενέδωσα.

Π: Να ενημερώσουμε στο σημείο αυτό πως εσύ είσαι η έμπνευση για την δημιουργία αυτής της στήλης λόγω της ικανότητας που κατέχεις και μιας και είμαστε φίλοι από μικρά παιδιά.

Μ: Ναι, ναι, είναι αλήθεια πως εγώ ήμουν ο ένοχος για το παραλήρημα του τύπου.

Π: Δεν θα το έλεγα παραλήρημα αλλά εν πάσει περιπτώσει. 

Μ: Ε τώρα, τόσα ποστ έχεις κάνει, δεν σε έχουν μάθει; Καλό όμως θα ήταν να τους ενημερώσουμε πως ήμουν, μέχρι και πριν από μερικούς μήνες, ο μόνος συγκάτοικος που στέριωσες μαζί του.

Π: Ισχύει. Ήσουν ο μόνος που δεν με ξυπνούσε με τα κατουρήματά του τα βράδια. Αλλά ας μη χάνουμε άλλο χρόνο. Ας ξεκινήσουμε με τα απλά, σε ποια ηλικία έχασες την παρθενιά σου;

Μ: Πρέπει να ήταν γύρω στα 15 ή 16, δεν μπορώ να θυμηθώ.

Π: Γιατί δεν λες την αλήθεια στον κόσμο ρε καραγκιόζη; 

Μ: Γιατί δεν ρωτάς καμιά ερώτηση της προκοπής ρε σαλιάρη;

Π: Αυτό ήθελα να ρωτήσω αυτό ρώτησα, τι σε νοιάζει εσένα; Αν κατουρούσα εγώ χωρίς να ακούγεται τότε να μου έκανες εσύ όσες ερωτήσεις ήθελες. Πάμε παρακάτω. Έχεις ακόμη τη συνήθεια να συγκρίνεις τις μυρωδιές από άπλυτα βρακιά εβδομάδων και να καταλήγεις να φοράς αυτό που μυρίζει λιγότερο;

Μ: Τώρα τι καταλαβαίνεις;

Π: Ό,τι κατάλαβες εσύ όταν παράτησες το σπίτι χωρίς να πληρώσεις το ενοίκιο.

Μ: Άντε πάλι, καλά ρε μαλάκα, την μισή εγγύηση εγώ δεν την έβαλα; Γιατί να ξαναπληρώσω τώρα νταβατζιλίκι ξανά;

Π: Την εγγύηση την έβαλες το 2003, το ίδιο είναι; 

Μ: Και τι να κάνω; Να ξαναπληρώσω;

Π: Ξέρω 'γω, μήπως έπρεπε να κρατάω τεφτέρι σαν τον περιπτερά που σου δάνειζε για καπότες;

Μ: Α έτσι είσαι; ΟΚ. Να σου κάνω κι εγώ μια ερώτηση; Κάνεις ακόμη τα κακάδια της μύτης σου μπιλάκια και τα πετάς πίσω από την τηλεόραση;

Π: Εσύ; Ακόμη γεμίζεις το νεροχύτη μέχρι πάνω, βουτάς τα πιάτα μέσα και λες ότι τα έπλυνες;

Μ: Το σιφόνι του μπάνιου; Ακόμη βουλώνει με το σπέρμα της μαλακίας σου;

Π: Σε πληροφορώ ότι από τη μέρα που έφυγες δεν έχει ξαναβουλώσει, μάλλον βρήκαμε τον ένοχο.

Μ: Η σκούπα; Σου παίρνει ακόμη πίπες;

Π: Τις τσόντες; Ακόμη τις έχεις αποθηκευμένες στον φάκελο ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ\ΔΙΑΚΟΠΕΣ\ΣΑΜΟΣ 2008\ΜΑΡΙΑ\ΑΧΡΗΣΤΑ\ΦΑΚΕΛΟΣ\ΒΙΝΤΕΟ\CANNON\ΑΣΤΕΙΑ\ΑΑΑΑΑ\;

Μ: Τώρα ποιος σου λέει ότι φοράς τρύπιες κάλτσες;

Π: Τα πέταξες όλα τα ποτήρια; Έτσι κι αλλιώς σου φτάνει μόνο το απλυτήρι.

Μ: Θυμάσαι να αγοράζεις χαρτί υγείας ή ακόμη κόβεις σελίδες από τον Τηλεθεατή;

Π: Αυτό ήταν μόνο μια φορά ρε παλιομαλάκα! Μια φορά και το κάνεις και θέμα!

Μ: Πες μου πως να ξεχάσω την σκατωμένη φάτσα του Νίκου Μουρατίδη;

Π: Ε τα ήθελε όμως και τα παθε, ε;

Μ: Ε ναι ρε φίλε. Ακούς εκεί κριτής τάλεντ σόου.

Π: Απαράδεκτος.

Μ: Τουλάχιστον τα πήρε όλα;

Π: Για τα χοντρά τον ήθελα ρε, μετά έκανα μπιντέ.

Μ: Τι μαλάκας είσαι. Α, δε σου πα. Έμαθα τελικά γιατί το κάτουρό μου δεν κάνει θόρυβο.

Π: Καλά δεν είπαμε ότι θα το κρατήσουμε μυστικό; Ότι αν το μάθουν οι κυβερνήσεις θα σε μετατρέψουν σε ένα άψυχο πειραματόζωο χωρίς καθόλου δικαιώματα μέχρι να βρουν την πηγή του θείου δώρου σου;

Μ: Καλά εκείνη τη μέρα ήσουν πίτα, τελικά με έπεισε η γκόμενά μου να πάω να δω. Κάτι με την πυκνότητα και κάτι τέτοιες μαλακίες. Εσύ που σπούδασες πολυτεχνείο λογικά θα ξέρεις.

Π: Ναι, ναι.

Μ: Με θες κάτι άλλο;

Π: Μπα μωρέ, όλα γκουντ. 

Μ: ΟΚ, χάρηκα που τα είπαμε.

Π: Εντάξει.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

για συνδέστε, για συνδέστε...