MathJax

Κυριακή 7 Απριλίου 2013

άχρηστες υπερδυνάμεις #5

Δήμητρα Ξ. (45) Όταν κάθεται ο κώλος της δεν ζεσταίνει τη θέση.

Π: Δήμητρα καλωσήρθες στην στήλη των αφανών μα και τόσο σημαντικών συνάμα ηρώων της καθημερινότητας μας.

Δ: Καλώς σας βρήκα.

Π: Πως αισθάνομαι σήμερα;

Δ: Ψιλοσκατά. Λόγω του ψιλόβροχου τα αστικά ήταν τίγκα και δυσκολεύτηκα πολύ να έρθω.

Π: Όχι, ρώτησα εγώ πως αισθάνομαι.

Δ: Ε... Ξέρω γω;

Π: Θέλεις να μάθεις πως αισθάνεται κάποιος που κάθε βδομάδα έχει να πάρει συνέντευξη από νούμερα που νομίζουν πως έχουν υπερδυνάμεις; Οι άλλοι δύο ξέρεις τι κάνουν; Γράφουν ό,τι τους κατέβει! Εγω όμως όχι! Εγώ πρέπει να τρέχω να βρω καραγκιόζηδες και μετά να τους παίρνω και συνέντευξη! Το βλέπεις δίκαιο αυτό;


Δ: Κοίτα, δεν με ενδιαφέρουν τα εσωτερικά σας. Εδώ πέρα ήρθα για να μιλήσω για την ικανότητα μου και μόνο αυτή.

Π: Δηλαδή δεν θα λάβεις θέση;

Δ: Όχι.

Π: Πιστεύεις πως αυτή η υπεκφυγή σε βοηθάει στη ζωή σου;

Δ: Τι ερώτηση είναι αυτή;

Π: Συνέντευξη δεν ήρθες να σου πάρω; Ορίστε. Είσαι αναποφάσιστη σε όλους τους τομείς της ζωής σου;

Δ: Όχι, μόνο όταν με ρωτάνε για την γνώμη πάνω στα εσωτερικά των συντακτών πεταμένων μπλογκ.

Π: Σε καλούν συχνά σε πεταμένα μπλογκ για να τους δώσεις συνέντευξη;

Δ: Όχι, μόνο σήμερα.

Π: Α ναι;

Δ: Ναι!

Π. Α ναι;

Δ: Ναι!

Π: Ε τότε σήκω και φύγε ρε! Να δούμε που αλλού θα βρεις να μιλήσεις για τον κώλο σου που δεν ζεσταίνει τις καρέκλες!

Δ: Δεν πάω πουθενά! Θα μιλήσω για τη δυναμή μου! Θέλω όλοι να ξέρουν ποια ευθύνεται που κάθονται σε θέσεις στα μέσα μεταφοράς και δεν είναι ζεστές! Θέλω αναγνωρισιμότητα!

Π: Μιλάς σοβαρά τώρα; Κάνεις τέτοιο πράγμα;

Δ: Τι νομίζεις; Κοιτάζω μόνο την πάρτη μου; Ενδιαφέρομαι για το κοινό καλό.

Π: Τότε αλλάζει το πράμα. Θες να το πάρουμε από την αρχή;

Δ: Βέβαια.

Π: Πες μας λοιπόν, πως χρησιμοποιείς το χάρισμά σου;

Δ: Με το να μη ζεσταίνω τις θέσεις στις οποίες κάθομαι στα μέσα μεταφοράς. Είναι πολύ σημαντική και ακουμπάει τα πιο απόκρυφα μονοπάτια της ψυχής η αίσθηση όταν κάθεσαι σε μια θέση, από την οποια έχει μόλις σηκωθεί κάποιος, οτι την έχει ζεστάνει η χοντροκωλάρα του.

Π: Εμένα μου λες.

Δ: Όταν σηκώνομαι εγώ από μια θέση παραμένει κρύα σαν καινούρια. Όταν κάποιος άλλος κάθεται αμέσως μετά, η αίσθηση που τον πλημμυρίζει πραγματικά δεν έχει ταίρι, εκτός ίσως από το να κάνει σεξ με τον Χιου Τζάκμαν αλλά αυτό δεν θα το μάθω ποτέ.

Π: Μην περιορίζεις τον εαυτό σου! Αν θες πραγματικά να κάνεις σεξ με τον Χιου Τζάκμαν όλο το σύμπαν θα συνομωτήσει ώστε να το καταφέρεις.

Δ: Είμαι λεσβία.

Π: Οκ.

Δ: Ναι.

Π: Εντάξει.

Δ: Η αλήθεια είναι όμως πως έχω βαρεθεί πλέον να είμαι σόλο στην καριέρα μου. Θα ήθελα να έχω κάποιον ή κάποια στο πλάι μου! Να έχουμε μια ομάδα ρε αδερφέ, να βγαίνει και το καλαμπούρι με πιάνεις;

Π: Σε παρακαλώ μη μου ζητάς να σου βρω νύφη. Λίγο ακόμη και θα μας κάνει μήνυση η Πάνια για πνευματικά δικαιώματα.

Δ: Όχι, όχι δεν με καταλαβαίνεις! Εννοώ σάιντκικ, όπως ο Μπάτμαν τον Ρόμπιν ας πούμε.

Π: Α, τότε θα σε βοηθήσω ρε συ, εννοείται. Έχω το τηλέφωνο κάποιου που μπορεί να γνωρίζει από πόσες τρίχες αποτελούνται τα μαλλιά όποιου κοιτάξει.

Δ: Τι μαλακία δύναμη είναι αυτή ρε;

Π: Αυτό του είπα κι εγώ του τρόμπα! Με τι είδους δύναμη θα ήθελες να είναι ο παρτενέρ σου;

Δ: Να μωρέ, μια δύναμη που θα μπορεί να συμπληρώνει τη δική μου. Για παράδειγμα σκέφτομαι πως θα ήταν ιδανικό να έβρισκα κάποιον με τη δύναμη να μην λαδώνει με τα μαλλιά του τα τζάμια στα λεωφορεία όταν κοιμάται. Ε;

Π: Ναι. Γαμάτη δύναμη.

Δ: Ξέρεις κάποιον με αυτή τη δύναμη;

Π: Θα ψάξω και θα σου πω.

Δ: Τέλεια. Λοιπόν, πρέπει να φύγω γιατί με περιμένουν εδώ και ώρα.

Π: Μην ανησυχείς, όλο και κάποιος θα κρατάει τη θέση σου ζεστή.

Δ: Ναι, Όκ, γεια.

Π: Γεια.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

για συνδέστε, για συνδέστε...