MathJax

Πέμπτη 28 Φεβρουαρίου 2013

άχρηστες υπερδυνάμεις #1

Μαρία Χ. (32), Το σάλιο της είναι αρωματικό.

Π: Πότε κατάλαβες πως το σάλιο σου είναι στην ουσία άρωμα;

Μ: Σε πολύ μικρή ηλικία, όταν η μάνα μου χρησιμοποιούσε τις σαλιάρες μου για να αρωματίσει τον χώρο.

Π: Με ποιον τρόπο;

Μ: Μα φυσικά κρεμώντας τες από ´δω κι από ´κει.

Π: Οι καλεσμένοι που έβλεπαν κρεμασμένες σαλιάρες παντού μέσα στο σπίτι δεν αναρωτιώντουσαν τι ναρκωτικά έπαιρνε η μάνα σου;

Μ: Ναι! Που το ξέρεις;

Π: Εμαθες όμως σταδιακά να ζεις μ' αυτό, έτσι;

Μ: Ε, δεν μπορούσα να κάνω κι αλλιώς. Σκέφτηκα πως αφού το έχω το χάρισμα θα έπρεπε και να το χρησιμοποιήσω. Στην αρχή έφτυνα τα χέρια μου όπως ο μπετατζής πριν πιάσει το φτυάρι και ακουμπούσα τις παλάμες μου στον λαιμό, στις μασχάλες και οπουδήποτε αλλού χρειαζόταν. Επειτα άλλαξα τον τρόπο που αρωματιζόμουν και αφορμή γι' αυτό στάθηκε η ταινία "Μοντέρνα Σταχτοπούτα" με την Αλίκη. Εκει έμαθα πως οι σωστές κυρίες ψεκάζουν λίγο άρωμα στον χώρο και απλά περνάνε μέσα από το σύννεφο που δημιουργεί.

Π: Είσαι μια σωστή κυρία;

Μ: Βεβαίως. Από τότε λοιπόν φτύνω στον αέρα πάνω από το κεφάλι μου και περιμένω να πέσει το σάλιο πάνω μου.

Π: Σε βρίσκω ολόσωστη.

Μ: Σε ευχαριστώ.

Π: Φαντάζομαι έχεις βρει τρόπο να το εκμεταλλευτείς οικονομικά, έτσι δεν είναι;

Μ: Όντως. Αλλά αυτό έχει τα θετικά και τα αρνητικά του. Ας πούμε χρεώνω το φτύσιμο στη μάπα ένα ευρώ. Δεν νομίζω να υπάρχει κάποιος άλλος σε ολάκερο τον ντουνιά που θα μπορούσε να το κάνει αυτό.

Π: Μου δίνεις λίγο χρόνο να το σκεφτώ;

Μ: Φυσικά, όσο θέλεις. Η απόλαυση μου βέβαια από το φτύσιμο στη μάπα ατόμων που δεν συμπαθώ είναι υπερπολλαπλάσια της πενιχρής αμοιβής μου αλλά τώρα τελευταία έχω αρχίσει να τους συμπαθώ όλους. Πως να μην το κάνω, μυρίζουν όλοι τόσο ωραία!

Π: Ναι αλλά αυτό έχει και τα αρνητικά του.

Μ: Αρνητικά έχω να πιάσω στα χέρια μου από τότε που αγόρασα την ψηφιακή φωτογραφική μου.

Π: Το χιούμορ σου είναι χάλια.

Μ: Φιρί-φιρί το πας για χλέπα στη μάπα.

Π: Για συνέχισε.

Μ: Ναι αλλά αυτό έχει και τα αρνητικά του. Προχτές χώρισα με το αγόρι μου γιατί όταν του είπα να βάλουμε λίγη βρωμιά στο σεξ μας με παρακάλεσε να τον βρίζω και να τον φτύνω. Ε, φτύσε-φτύσε μαζεύτηκε μια λυπητερή 35€ και όταν του τα ζήτησα με είπε πουτάνα και έφυγε.

Π: Υπάρχουν λεπτές ισορροπίες.

Μ: Η αλήθεια είναι πως βαδίζω συνεχώς σε ένα τεντωμένο σχοινί.

Π: Έχεις σκεφτεί τρόπους να παλέψεις το έγκλημα με αυτήν σου την δύναμη;

Μ: Είναι δυο-τρεις που έχω σκεφτεί είναι η αλήθεια αλλά δεν είναι κι ο τύπος μου να σου πω την αλήθεια. Η αλήθεια είναι πως για την ώρα έχω αφοσιωθεί στη δουλειά μου και αρκέσου μόνο στο ότι αυτήν την περίοδο είμαι καλά.

Π: Πόσο καλά;

Μ: Σε παρακαλώ μη με πιέζεις άλλο. Έχω υποσχεθεί στον εαυτό μου πως δεν θα τον εκθέσω στα μίντια. Αρκέσου στο ότι είμαι καλά.

Π: Ας είναι. Σε ευχαριστώ για το χρόνο σου.

Μ: Οκ. Καλά να περνάς.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

για συνδέστε, για συνδέστε...