MathJax

Παρασκευή 27 Μαΐου 2016

άχρηστες υπερδυνάμεις #12

Λύκος Αναξαμαϊδης, ετών 39 και η υπερδύναμή του είναι ότι μπορεί να γνωρίζει κάθε στιγμή την ώρα χωρίς να συμβουλεύεται το ρολόι.

- Καλησπέρα Λύκο, ευχαριστούμε που μας έκανες την τιμή να έρθεις στην εκπομπή μας

- Τιμή μου, άλλωστε, ένα πουλάκι μου είπε ότι δεν λογοκρίνετε γενικότερα

- Ω, ναι είναι αλήθεια... αλλά ας περάσουμε στο θέμα μας μιάς και δεν έχουμε πολύ χρόνο

- ...ναι, δεν θα έπρεπε να αφήσουμε τη μάνα σου να περιμένει

-..ωπ!! τι έγινε ρε φιλαράκι !! τι σου έφταιξε η μάνα μου; τι την φέρνεις στην κουβέντα τώρα;

-.. έλα ρε συ πως κάνεις έτσι... δεν σου βρίσαμε και την μάνα!!

-.. γιατί σου μοιάζει αυτή; (βγάζει φωτογραφία διαβατηρίου της μητέρας του)

-.. με τη μάνα σου!!!

-.. α.. εσύ δεν τρώγεσαι με τίποτα!!! Λοιπόν... ας περάσουμε στη συζήτηση μας γιατί θα αρχίσω να αμολάω και εγώ μάνες και ξεσταύρια... πες μας... τι ακριβώς συμβαίνει με την υπερδύναμη που είσαι προικισμένος... πως λειτουργεί

-.. α, είναι πολύ απλό. Βασικά το περίμενα ότι θα μου έκανες αυτήν την ερώτηση.

- Ε, πες μας λοιπόν, γιατί έχουμε και δουλειές!!

-... η υπερδύναμη αυτή που έχω μου επιτρέπει να γνωρίζω κάθε στιγμή τι ώρα είναι. Και όλα αυτά χωρίς να κοιτάξω κανένα ρολόι.

-... δηλαδή, μπορείς να μας κάνεις μια επίδειξη;

- ναι φυσικά!

-Ωραία! πεσμας λοιπόν τι ώρα είναι - ενώ κοιτώ παράλληλα το ρολόι μου για να τσεκάρω του λόγου σου το αληθές!

- Είναι η ώρα για το χάπι της μάνας σου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

για συνδέστε, για συνδέστε...