MathJax

Κυριακή 29 Νοεμβρίου 2015

ΠΑΡΑΘΥΡΟ ΠΟΥ ΜΠΑΖΕΙ (Ζ-class λαϊκό)

ΠΑΡΑΘΥΡΟ ΠΟΥ ΜΠΑΖΕΙ
(Ζ-class λαϊκό)

Σαν το σεντόνι μου με τύλιξε το πάθος μου
Σαν τη μητέρα μου με ξύπνησε το λάθος μου
Και τότε όλοι οι φίλοι μου
Είδανε το ρεζίλι μου

Μα εμένα δεν με νοιάζει
Παράθυρο που μπάζει

Σαν όλα τα φθινόπωρα θυμίζεις καλοκαίρι
Σαν παιδί που δεν κάναμε μου δίνεις και το χέρι
Τα βλέπω τα γνωρίζω
Αλλά δεν σε χωρίζω

Εμένα δεν με νοιάζει
Παράθυρο που μπάζει

Σαν βιπεράκι σου με διάβασες και έκλαψες
Σαν βίντεο με βαρέθηκες και μ' έκλεισες
Και γω έγραφα γράμματα
Και έστηνα οράματα

Παράθυρο που μπάζει
εμένα δεν με νοιάζει

Σαν τα μαθήματα σε είχα μελετήσει
Σαν δάσκαλος μού είχες εξηγήσει
Μα το πανεπιστήμιο
Σου βγήκε επιζήμιο
Γιατί με το πτυχίο μου
Άφησα το θρανίο μου

Παράθυρο που μπάζει
εμένα δεν με νοιάζει

7 σχόλια:

για συνδέστε, για συνδέστε...